Η κυτταρίτιδα αποτελεί έναν εφιάλτη για πολλούς άνδρες και γυναίκες, ανεξάρτητα από το βάρος τους. Πολύ συχνά αναζητούμε τη λύση σε διάφορα χημικά προϊόντα και ξεχνάμε τις τροφές, τις βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία τα οποία είναι πολύ πιο αποτελεσματικά από οποιοδήποτε προϊόν που θα βρούμε στο φαρμακείο. Σε συνδυασμό με κατανάλωση 2 λίτρων νερού καθημερινά και σωματικής άσκησης, το πρήξιμο, η κατακράτηση και το λίπος δεν χαίρονται και μπαίνουν στο καβούκι τους. Σας παρουσιάζουμε τις 5 τροφές που λειαίνουν το κορμί σου, όπου υπάρχει όψη φλοιού πορτοκαλιού.

Αβοκάντο
Ναι, είναι λιπαρή τροφή, αλλά από τις καλές. Τα λιπαρά οξέα του αβοκάντο βοηθούν στη μείωση της κυτταρίτιδας και βελτιώνουν την ποιότητα και άρα την όψη του δέρματος. Μην το παρακάνεις με την ποσότητα. Μισό μέσα στη σαλάτα σου είναι ιδανική μερίδα.

Καρπούζι
Τροφές που κατά 92% είναι νερό, όπως το καρπούζι φωνάζουν ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ από χιλιόμετρο. Το καρπουζάκι προλαμβάνει την όψη φλοιού πορτοκαλιού και ενεργοποιούν την καύση του λίπους.

Μούρα
Άσπρα μούρα; μαύρα μούρα; κόκκινα; μπλε; Όλα τους ισχυρά αντιοξειδωτικά, πλούσια σε βιταμίνη C, άρα πολύ κολλαγόνο, το οποίο είναι υπεύθυνο για την ελαστικότητα του δέρματος. Ιδανικά για διατροφές που στοχεύουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού. Μην ξεχνάς τα μούρα σου λοιπόν!

Σολομός
Άλλο ένα λιπαρό τρόφιμο που κάνει καλό. Τα Ω3 λιπαρά περιορίζουν την εμφάνιση φλεγμονών και ρυθμίζουν τη λεμφική κυκλοφορία. Αρκεί να τρώγεται ψητός και όχι με πολλά λάδια.

Μπρόκολο
Το μπρόκολο είναι υπερτροφή και όσο πιο γρήγορα το αποδεχτείς, τόσο περισσότερα ωφέλη για σένα. Ένα από τα πλεονεκτήματά του το γεγονός ότι το Α λιποϊκό οξύ που έχει σε αφθονία, αποτρέπει τη σκλήρυνση του κολλαγόνου. Μην το παραβράσεις, ο ήπιος τρόπος μαγειρέματος είναι ο καλύτερος.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here