Game of Thrones: Πόσα έβγαλε η Starbucks από την τζάμπα διαφήμιση

67

Το ξεχασμένο κυπελλάκι του καφέ και μια λεπτομέρεια που εκπλήσσει


Μπορεί να ήταν ένα λάθος, μια αμέλεια, κάτι που δεν πρόσεξε κανείς από την παραγωγή του Game of Thrones, το παρατήρησαν όμως οι τηλεθεατές κι έτσι το ξεχασμένο ποτήρι του καφέ σε επεισόδιο της δημοφιλούς σειράς έγινε η αφορμή για ατελείωτο «πάρτι» στο Twitter.

Μετά το αστείο, πως ο καφές ήταν πράγματι λάθος επειδή η Ντενέρις είχε παραγγείλει τσάι με βότανα, η παραγωγή της σειράς απολογήθηκε στους τηλεθεατές για το λάθος.

«Δεν το πιστεύω. Οι άνθρωποί μας που ασχολούνται με την προετοιμασία των σκηνικών και οι διακοσμητές μας είναι 1.000% προσεκτικοί» δήλωσε η Μπέρνι Κόλφιλντ. «Ζητούμε συγγνώμη! Το Γουέστερος ήταν το πρώτο μέρος που στην πραγματικότητα είχε Starbucks» αστειεύτηκε.

Σε κάθε περίπτωση, το λάθος είχε σημαντικά οφέλη για τα Starbucks, που εκτιμάται πως κέρδισαν 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια στη δωρεάν διαφήμιση που τους πρόσφερε ο ξεχασμένος καφές.

Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Yahoo!, όλα αυτά έγιναν παρότι το κυπελλάκι δεν ήταν καν από τα Starbucks! Καθώς δεν φαίνεται καλά, πολλοί έκριναν πως μοιάζει στο σήμα των Starbucks και συμπέραναν πως ήταν από τη συγκεκριμένη αλυσίδα. Κι αυτό ήταν αρκετό για να κυκλοφορήσει το όνομά της σε όλο τον κόσμο, με «όχημα» τη δημοφιλή σειρά.

Τελικά, αποδείχθηκε πως ήταν ένα συνηθισμένο ποτήρι καφέ, χωρίς καμία επωνυμία πάνω του. Αλλά το momentum κεφαλαιοποιήθηκε για τα Starbucks.

«Είναι μια ευκαιρία που συμβαίνει στα χίλια χρόνια αυτή για τα Starbucks» σχολιάζει η Stacy Jones, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας of marketing Hollywood Branded, η οποία έκανε και την εκτίμηση για το κέρδος της εταιρείας μέσω της δωρεάν διαφήμισης, υπολογίζοντας τις χιλιάδες αναφορές που έγιναν στα Starbucks με αφορμή τον ξεχασμένο καφέ. «Είναι στην πραγματικότητα μόνο η κορυφή του παγόβουνου, επειδή δεν μπορεί κανείς να παρακολουθήσει και να μετρήσει επακριβώς αυτά που λέγονται από στόμα σε στόμα και στα social media» πρόσθεσε.

Τα Starbucks δεν έχουν κάνει κανένα σχόλιο.

Το HBO φρόντισε το ποτήρι να εξαφανιστεί από την επίμαχη σκηνή, ωστόσο το «κακό», ή, στην περίπτωση των Starbucks, το καλό, είχε ήδη γίνει.

Ο 8ος κύκλος μεταδίδεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από τη Nova.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ