Τζέιμς Μποντ: Το πάρτι των εκατομμυρίων ξεκίνησε από το τρέιλερ του «No Time to Die»

42

Οι παραγωγοί περιμένουν έσοδα 1 δισ. δολαρίων – Το κόστος υπολογίζεται σε 250 εκατ. δολάρια – Ο ρόλος της έμμεσης διαφήμισης στα 2,5 λεπτά του τρέιλερ της νέας ταινίας του Τζέιμς Μποντ

Περισσότεροι από 10 εκατομμύρια είναι οι χρήστες του YouTube που εδώ και τέσσερις ημέρες έχουν δει έστω και μια φορά. Το τρέιλερ της νέας ταινίας με ήρωα τον πράκτορα 007 και τίτλο «No Time to Die», επίδοση που θεωρείται ικανοποιητική για μια ταινία οι παραγωγοί της οποίας περιμένουν κέρδη τουλάχιστον 1 δισ. δολαρίων.

Η προσδοκία αυτή φαντάζει λογική για μια ταινία το κόστος παραγωγής της οποάις υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει τα 250 εκατ. δολάρια μετά την αιφνιδιαστική αποχώρηση του αρχικού της σκηνοθέτη, Ντάνι Μπόιλ, τον Αύγουστο του 2018, ο οποίος επικαλέστηκε «δημιουργικές διαφορές».

Η εξάμηνη καθυστέρηση που προκλήθηκε έφερε ένα επιπλέον άγχος στις εταιρείες που κάθε φορά πλαισιώνουν τον διασημότερο Βρετανό πράκτορα καθώς έπρεπε να επανασχεδιάσουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες για τα προϊόντα που κάνουν «παρέλαση» στην ταινία.

Ο Μποντ ήταν πάντα άνθρωπος που χρησιμοποιούσε φίρμες καθώς επέλεγε Gordon’s τζιν, αυτοκίνητα Bentley και κάπνιζε Moreland.

Στις πρώτες ταινίες υπήρχαν στενοί δεσμοί με την αεροπορική εταιρεία Pan Amω και τα όπλα Smith & Wesson με την Aston Martin να κάνει «πρεμιέρα» το 1964 στην ταινία Goldfinger ενώ εννέα χρόνια αργότερα έκανε την εμφάνιση της σε σκηνές με τον Μποντ η σαμπάνια Bollinger. Κατά καιρούς έχουν αξιοποιήσει το brand Τζέιμς Μποντ εταιρείες όπως Camel, Playboy, KFC, 7 Up και Toblerone.

Στον «πλειστηριασμό» έχουν μπει ακόμα και χώρες όπως η Νορβηγία που πλήρωσε 4,9 εκατ. ευρώ για να περιληφθεί στους προορισμούς που έχουν φιλοξενήσει τον 007 ενώ πιθανολογείται ότι την ίδια τακτική ακολούθησαν χώρες όπως η Ιταλία, η Τζαμάικα και τα νησιά Φερόες.

Το αντάλλαγμα είναι σημαντικό για μια τέτοια επένδυση. Χαρακτηριστική είναι η εκτίμηση που κάνει ο δήμαρχος της πόλης Ματέρα στην Ιταλία στην οποία εκτυλίσσεται η καταδίωξη με αυτοκίνητα με την οποία ανοίγει η ταινία προσδοκά έσοδα 12 εκατ. ευρώ για την τοπική οικονομία.

Η τακτική της έμμεσης διαφήμισης είναι πολύ διαδεδομένη για τις ταινίες του Τζέιμς Μποντ. Στο Casino Royale ρωτάνε τον Ντάνιελ Κρέγκ αν φορά Rolex και αυτός απαντά «Omega». Κάτι παρόμοι συμβαίνει και στο διάρκειας 2,5 λεπτών τρέιλερ με πέντε καρέ στο χέρι του Ντάνιελ Κρεγκ με στόχο την προώθηση του μοντέλου αξίας περίπου 7.000 ευρώ που φοράει ο πράκτορας 007.

Ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελόύν τα αυτοκίνητα καθώς μέσα στα 150 δευτερόλεπτα περνάνε από τις οθόνες εικόνες με τέσσερια μοντέλα της Aston Martin – ανάμεσά τους και το ηλεκτροκίνητο Valhalla – ενώ στα πλάνα ξεχωρίζει κανείς μια μοτοσικλέτα Triumph Bonneville Scrambler 1200 και το καινούργιο μοντέλο Spirit Yacht.

Μοναδική περίπτωση αποτελεί τέλος το μπουφάν του Ράμι Μάλεκ που ο κακός της ταινίας συνοδεύει με μια μάσκα από το Φάντασμα της Όπερας και μαύρα γάντια με τους φανατικούς της ταινίας να προωθούν την εκδοχή ότι πρόκειται για τον Dr No o οποίος φέρει προσθετικό γάντι μετά από ατύχημα με ραδιενέργεια.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ